O NÁS

Myšlenka se stává skutečností

Po politických změnách v bývalé ČSSR vznikla ohromná poptávka po nových technologiích a pracovních prostředcích, a to zejména v oblasti kancelářské techniky. Specializovaný trh s kancelářskými stroji neexistoval a na trhu vládl nedostatek kvalitních kopírovacích systémů. Cílem bylo vytvořit podnik, který by mohl tuto poptávku uspokojit, tedy nabízet kopírovací a faxové systémy v nejvyšší kvalitě za příznivé ceny a s vysoce kvalifikovanými rychlými službami zákazníkům. Na jaře 1993 se tak stalo. Zápisem firmy COPIA Liberec s.r.o. do obchodního rejstříku byl položen základní kámen úspěšného podniku.

Patnáct let odborné a spolehlivé práce

V současné době pracuje denně 7 spolupracovníků v Liberci a další v jednotlivých regionech s maximálním úsilím, aby byl zákazník spokojený. V technickém servisu jsou k dispozici 2 servisní technici, kteří jsou všichni vyškoleni přímo u výrobce a absolvovali speciální školící programy. Neustálé inovace v kancelářské technice vyžadují stálá školení technických pracovníků, která pořádáme společně s výrobci. Abychom mohli poskytovat efektivní a vysoce kvalifikovanou servisní činnost, jsou naši technici školeni v různých oblastech našeho sortimentu, jako např. v technice kopírovacích strojů, ČB systémů, telekomunikační technice a v digitální technice. Rychlý přenos informací, mobilita a především výhodná poloha firmy COPIA umožňují rychlé a spolehlivé poskytování technických služeb zákazníkům

COPIA Liberec, spol. s r.o.

je autorizovaným dealerem značek SHARP, Brother a TA. Dále nabízíme také techniku jiných známých firem. Nabídka kopírovací techniky se skládá z analogových kopírovacích přístrojů, digitálních systémů a multifunkčních přístrojů. V oblasti telefaxů nabízíme zařízení s termální přenosovou technikou, systémy LCD a BubbleJet a také laserové faxy s vysokým výkonem. Sortiment kancelářské techniky jsme dále rozšířili o kalkulačky, databanky, organizátory, tiskárny a pokladní systémy. Různá doplňková zařízení, jako např. počítadlo kopií, auditor a zařízení ke sledování nákladů na kopírování dále rozšiřují možnosti nabízených výrobků. Naše služby zahrnují tři možnosti financování: koupě, pronájem a leasing. Dodávka zařízení zahrnuje dopravu až "do domu". Při instalaci techniky poskytují naši pracovníci ze služby pro zákazníky podrobné zaškolení, aby se předešlo zbytečným přerušením práce systému a zařízení bylo stále v pohotovosti.